sezerckmom 10.5 aylık benimki de yenidoğan döneminden daha çok uyanıyor🥲gece uykusuna geçerken hep ağlar doğduğundan beri böyle ama önceden uyutunca en azından 4-5 saat uyurdu. Şu an iki saatte bir kalkıyor. 9’da uykuya geçer 11’de emmek için uyanıyor mesela. Sabaha kadar da devam ediyor böyle. En fazla 3 saat aralıksız uyuyor o da nadiren. En azından akşamları bir şeyler yapabiliyordum kendime vakit ayırabiliyordum artık o da kalmadı. Tecrübeli birileri yazsa keşke ne zaman geçiyor bu süreç.