Merhaba kızlar bir şey soracam benim bebegim uc buçuk aylik.son ay bi aydır memeyi hiç tutmuyor ne yaptıysam tutmadi silikon uç aldim oda ise yaramadı sağım yapınca artık 20 cc sut çıkıyor ve moralim bozuluyor bir sürü de vitamin takviyealmisim yani bilmiyorum pes mi edip biraksammi yoksa inat edip devam mı etsem sorum şu sütüm artabilir mi acaba eskisi gibi yani hiç doluluk hissetmiyorum yumuşacık olmuş bilemedim :( böyle bir durum yaşayan var mı