MutluY_E 33 haftalık hamileyim. Kız bebiş bekliyoruz ama isim hala bulamadık. Çağıl düşünüyoruz sizce nasıl? İsim önerir misiniz kızlarrr
Oglumunannesiyim__ MutluY_E ben kızım olursa Umay ismini koymayı çok istiyorum fikir olsun sizede sağlıkla kucağınıza alın inşallah
farelikoyunkavalcisi MutluY_E çağıl ne kız🧐ilk defa duydum ama kızım olursa hep Sena koyma hayalım vardı oğlum oldu 🫠🫠
Bambileo14 Kızım olursa inci ismini koymak istiyorum. Ama gülce, duru, Eliz bu isimler de hoşuma gidiyor. 😊
Tubanurrr MutluY_E ç ve ğ Türkçe karekterli iki harf aynı isimde telaffuz olarak zor ilerde yurtdışında okur yada yaşarsa aşırı zorlanir kimse ismini telaffuz edemez 26 yaşında yurtdışına taşındık yani çocuğun ilerde 20 sene sonra nerede yasayacagi belli olmaz