Kızlar selam öncelikle linç tayfaya sesleniyorum lütfen yorumlarınızı kendinize saklayın. Bebeğim 5.5 aylık ve ben ikinciyi istiyorum yaşları yakın olsun, arkadaş olsunlar birbirlerine diye. İlk doğumum sezaryen oldu benim durumumda olan anneler var mı? Süreç nasıl işledi, bebeği emmeden kesmek zorunda mıyız? Lütfen bilgisi olanlar yorum yaparsa sevinirim, teşekkürler şimdiden ☺️