Kızlar oğlum 10 gün önce bronşiolit oldu neyse atlattık şükür dedik iğne ve ilaçla. Ama hala burnunda sekrasyon var buhar veriyorum, steimar kullanıyorum, burnunu yıka çek yapıyorum yok yok yok akmıyor ama çekince geliyor allahını seven birşey söylesin ya :( bu arada 21 aylık