moma23 Merhaba kızlar illa karşınıza instagramda tiktok ta bir yerlerde videolar çıkmıştır kızım 7.5 aylık dede diyor baba diyor, mutlu olunca ellerini ayaklarını çok sık bunu gördüm ve aklım çok karıştı 😢 yani ne yapsam bilemedim
dertlikaval moma23 kız saçmalama ne yapsın başka benim oğlum da 14 aylık bazen tekrarlayan hareketler yapıyor böyle düşünüpkötüyü çağırmayın lütfen
alyamoms_ moma23 hangi bebek yapmıyor ki? Ve daha çok küçük 🥰 ellerini ayaklarını heycanlanınca yapar kuzucuk. Boşuna takma kafana
aleksandralarossa moma23 neyi anarsan başına o gelir sözüne çok inanırım güzellikler düşün güzellik cıksın karsına. Zaten daha cok erken
MYMeltemm moma23 Öncelikle 7.5 aylık bir çocuğun dede baba demesi babalama döneminde olduğunu gösterir ve bu iyi birşey sonrasında ise otizm 18 aydan önce anlaşılabilecek birşey değil genellikle de 2 2.5 yaş civarı fark edilir. Kalbinizi yormayın ♥️
Merve9293 Aynı sey eminim tum annelerde var ama bebeginiz daha cok kucuk ve her bebegin yapacagı hareketler bunlar. Otizminde biraz abartıldıgını bi yerlerden rant saglandıgını dusunmeye başlıyorum kim dr a goturse tanı alıyor yada tekrar gel diye anneyi huzursuz ediyorlar. Zamana bırakıp bebislerimizle en güzel günlerimizin tadını cıkaralım geri gelmez ;)
moma23 Merve9293 haklısınız yani ne bileyim hiç aklım bile gelmiyordu bir kaç video izledim sonrası böyle
moma23 MYMeltemm bende bunları düşünüp kendimi rahatlatmaya çalışıyorum ama kızım sanki ellerini şıklatır gibi oyun yapmayı çok seviyor görünce beynimden kaynar sular döküldü😢 yarın rutin kontrolümüz var doktorumla paylaşacağım. Çok teşekkür ederim ♥️
gzplt moma23 Canım gayet normal bunlar artık hepimizde bir korku ortamı oluştu acaba mı diye sürekli düşünüyoruz ama lütfen bunu artık düşünmeyelim ne anarsak dilimizle o gelir elimizle derler ya iyiyi umalım iyi olsun sağlıkla büyüt bebişini 🌸
moma23 gzplt evet maalesef her yerde karşımıza çıkıyorlar bebeklerin hareketleride birbirine benziyor zaten😢
emelslmn moma23 paranoyak olmuşsunuz :) bebekler yeni öğrendiği hareketi ve kelimeyi sık sık tekrarlar zaten. Otizm böyle bir şey değil.