Merhaba
14 aylık oğlum var hanımlar sabah ortalama 7 de kalkıyoruz genelde kış geldi parka pek çıkaramıyorum soğuk oluyor evde de oğlum aşırı sıkılıyor yani neredeyse tüm gün onunla oynamamı istiyor kiradayız diye oda yapmadım şuanlık yanımızda ama küçük oda oyun odası gibi bir sürü oyuncak var oynamıyor benimle oynamak istiyor top oynuyorum lego yapıyoruz kule falan ama bir yere kadar benim de işim oluyor sizde durumlar nasıl oyalanabilmesi için fikirleriniz varsa açığım 🌸