Çocuğum sağlıklı çok şükür ama bıngıldağın olduğu yerdeki kafatası içeri doğru eğimli. Daha küçükken sağlık ocağındaki ebeye göstermiştim normal bazı bebekler öyle olur benim çocuğum da öyleydi demişti. Şimdi tekrar elimle bakınca kafama takıldı böyle olan var mi