Hanımlar merhaba oğlum kolik bir bebekte ilk 6 ay zor geçti sallayınca rahatlıyor ve uyuyordu şimdi 10 aylık beşiğine sığmıyor düz yatakta yatırmaya bir nebze alıştırdım ama beşikte uyuduğu kadar uzun ve huzurlu uyumuyor gündüz bir şekilde idare ediliyor ama gece küçücük beşikte sallayıp anne yanı yatağına geçiriyorum 2 kere kalkıyor mama içmeye ama her seferinde aynı şeyi 1 saat tekrarlıyorum bazen 1 saati bile geçiyor ellerimde sinir sıkışması oldu artık dermanım kalmadı haftalardır gece uykum 4 saat yada taş çatlasın 5 saat bazen 3 saat uyuyabilir oldum çok yorgunum ne yapabilirim sadece hamak tarzı beşiklerde rahat bana fikir verebilir misiniz?