ceylin3871 Kızlar merhaba emzirirken antibiyotik kullanan varmı aranızda doğumdan sonra dişlerim mahfoldu bu zamana kadar dayandım ama sabrım kalmadı dişim çok kötü durumda boğazıma indi ağrısı apse yaptı yanaklarım şisti bu yüzden çekilmesi gerek diş doktoruna emzirdigimi söyledim augmentin 1000 mg verdi 2 gündür içiyorum ama korkuyorum.. Lütfen kullanan varsa antibiyotik söyleyebilirmi emzirirken icilirmi
Elmsnghn ceylin3871 aynı ilacı kullandım. Hemde dış için vermişlerdi. Maalesef içim uzule uzule içmiştim. Enfeksiyon daha kotu çünkü.
nutellla Maalesef ben çok kullandım ilk başlarda, normal doğum sonrası enfeksiyon oldu 3 kutu antibiyotik kullandım. Doktora sordum sıkıntı değil emzirirken kullanabilirsin dedi ama benimde içim hiç rahat olmayarak kullandım
ceylin3871 Elmsnghn Aynen bende diş için kullanıyorum Dişim çok kötü ve psikolojik olarak çöktüm disimden dolayi halsiz düşüyorum boğazlarıms kadar enfeksiyon oldu ve anladimki… Anne iyi olmayınca bebekde iyi olmuyor Bizler dik durup güçlü olmalıyız ki bebeklerimize iyi anne olalım 😔
ceylin3871 berrakmutlu Hayır kullanmadım ilk defa kullanıyorum bebeğim 3 aylık olmak üzere dişim yüzünden mecbur kullanıyorum