Sblatc Naciyeylmz ben hala beşikte sallayarak uyutuyorum. Uykuya çok direniyo benim kızımda uykusu olsa bile uyumak istemiyo. Geçen oturduğu yerde gözleri kapanıyodu uykun mu geldi diyorum yok gelmedi diyo😂