Oğlum 2 yaşında bu kış için hangi marka model ayakkabı alacağım konusunda çok kararsızım
Geçen yıl Adidas’ın bilekli botlarını kullandık ama bu sene İgor botlardan istiyorum sandaletlerini kullanıyorum 2 yıldır ama botu bilmiyorum yağmur çizmesi gibi olanlardan bahsediyorum buarada içi nasıl sıcak tutar mı bizim yaşadığımız yer çok soğuk çünkü