durusko1 benim kızım doğduğundan beri iştahsız yani memede en fazla kaldığı süre 7,8 dk dir,genelde beş dk emip bırakıyordu o yüzden sık sık emzirmeye çalışıyordum,yarım saat durmadan emiyorsa masaAllah çok iyi karnı iyice doyuyordur yani iki saat rahat yeter ona o zman ama iki saatten sonra siz yine zorla kaldırın, sağlıkla büyüsün minik 💖