ctml1901 Bebeğim 9 buçuk aylık oyun oynarken yanlışlıkla elim gözüne girdi çok ağladı ama avundu suan gözü hafif kızarık bisey olmuş mudur
aslymom Bir problem olduysa acımaya devam eder gözü kırpar sürekli ya da ovuşturur sanırım geçmiş olsun umarım bir şeyi yoktur 🫶🏻