Hanımlar merhaba ikiz kardeşimin eşi doğum yapacak salı günü ben onların evine gececegim Çarşamba Allah nasip ederse döndüklerinde herşey hazır olsun istiyorum ben oğlum ile evde bekleyeceğim
Hazırlayabilecegim yada siz olsanız ne yapılmasını isterdiniz
Temizlik yapılacak zaten
Kurabiye
Sarma
Komposto
Başka neler olabilir gaz yapmasını da istemiyorum açıkçası pek şimdiden hepinize çok teşekkür ederim