Benim oğlum 2 yaşında (tedaviyle oldu )
8 aylık hamileyim kızıma (gerçekten kendiliğinden oldu doktor olmaz demişti )
Oğlum çok hareketli 2 yaş sendromunda sürekli herseye ağlıyor
Başka bebek kucağıma alınca sürekli bırak beni al diyor
Ben nasıl davranmalıyım ki kıskanmasın
Oğlum emmeyide geç bıraktı hamileyken de emzirdim
Örneğin odasını ayırmalımıyım
Psikolojiisi bozukur mu ne kadar sürede kardeşine alışır zarar verirmi
Şuan hep karnımı öpüyor