melisakayra ilk yazdıklarınıza katılmıyorum, benm oğlum ve kızım tam tersi. Oğlum, kendi kendine büyüdü, ve çok sansli olduğumu söylerlerdi. Kızım tam tersi. Şimdi ikisi bir olunca ikiside birbirinden yaramaz oldu, o ayrı mesele tabi :)
Oğlum yokken, kızım uslu, kızım yokken oğlum uslu oluyor birde
melisakayra göre kız bebekler kendi yemeğini falan yiyor
Yani bu olabilir, kızım sürekli kendi yemek istiyor, benm yedrimeme çoğu zaman izin vermiyor.