Kızımın 2.ayında kalça ultrasonu değerleri normal çıktı bir sorun yok denildi. Son 10 gündür sol uylukta gırç gırç ses geliyor. Bir ağrı sızı durumu yok muhtemelen çünkü huysuz bir bebek değil. Bugün tam 4 aylık olduk. Tekrar kontrolü var kalçası için tekrar ultrason rica edeceğim ama ses gelmesini yaşayan oldu mu kireçleme flan diyenler oluyor şimdiden ne kireçlemesi olacak el kadar bebekte nedir ne değildir başına gelen oldu mu çok üzülüyorum böyle kötü şeyler söylenince ama sizin tecrübeleriniz çok kıymetli