3.5 ay önce kızıma tuvalet eğitimi verdim o zaman 2 yaş 3 aylıktı.1 ay çok iyi gitti sürekli söyledi ama son 2 aydır hep kacirmalar oluyor. Cisi halleodyoruz da ben sürekli götüyorum tuvalete kaçırmasın dye. Ama kakasını asla tuvalete yapmıyor 2 hafta önce kabız oldu. Acıyor acıyor dedi. O gün bugündür yapmıyor altına yapıyor sürekli. 💩 Lu pijama külot yıkamaktan bıktım sticker aldım ne yaptıysam yapmıyor kakası gelse bile çişini yapıyor yıka diyor.kalkiyor hemen. İnat ediyor. Var mı sunabileceginiz bir çözüm kizlar. Annemde kızıyor sürekli bu kızı küçük alistiridn yapar altına dye. Herkes bezle gitsin ne ugraisyorsun dyor