Doğum yapalı 20 gün oldu. 1 hafta sonra bebekle tek kalacağım ailemden uzakta yaşıyorum. Bebeğim yatağına koyduğum an uyanıyor gece gündüz dip dibeyiz 🥲 tek kaldığımda acaba slinge takıp en azından aç kalmamak için kahvaltı falan hazırlayabilir miyim kendime? Alıp almamak konusunda kararsızım fiyatı da yüksek çünkü. Havalar kötü ona takıp dışarıda dolaşamam. Sadece ev içi kullanmalık mantıklı mı