Burda post atmıştım bir hafta önce falan nasıl iki uykuyu bırakırız diye. Bu sebeple çok geç uyuyordu 11-12-1.. sadece bi kez uykusunu erteledim ve o günden sonra ikinci uykuyu denesem bile uyumadı. Ki benim oğlum asla uyumadan yapamaz derdim ama hiç beklediğim gibi olmadı. En geç 10 da uyuyor artık sabah de 8 de uyanıyor🫠 öğlen de 1-2 gibi uyuyor max 2 saat minimum 1. inşallah hep böyle devam eder . Soran olursa uykusunu bir kez ertelemek dışında bişey yapmadım 🥳 16 aylık