Hiçbişey yemiyor öğleden sonra 3 den beri ne su ne mama ne de ek gıda hiçbişey almadı sadece iki tane meyveli yoğurt yedi 5 aylıkken alt iki dişini çıkardı bu hafta üst dişleri çıktı hala devam ediyor sürekli mız mız dişten mi kaynaklanıyor sürekli beni ısırmaya çalışıyor