KuzeyinAnnesi03
Benim oğlumun da rutin kalça ultrasonunda kalça çıkıklığı olduğu söylendi devlet hastanesindeki çocuk doktoru çift bez kullan 1 ay dedi tabi herkes gibi ben de bu yöntemi denedim. Sonra çocuk ortopediste götürdüm . Profesör çift bez diye bi yöntem yok dedi. Biz 18 aydır kalça ortezi kullanıyoruz. Çok şükür düzeldi 2 yaşı doldurunca bırakıcaz kullanmayı. Bence siz çift bezle geçti diye takibini bırakmayın sık sık kontrol edin çünkü yaşı geçtikçe tedavisi de zorlaşıyor.