Kızlar bebeğim 3 aylık olduğundan beri sürekli 8 9 arası memede emzirerek uyutmaya çalışıyorum rutini oluşsun diye özellikle karanlık odada bunu yapıyorum fakat şu an 9 aylık olmasına rağmen hala problemler yaşıyorum. Uyuduktan sonra beşiğine koyardım uyurdu normalde 12 ye kadar bazen azıkıncaya kadar kalkmazdı ama şu ana 2 3 defa kalkıyor hatta daldıktan sonra beşiğine koymamla uyanması bir oluyor ve bizim uyku rutini 10 a kadar uzuyor. Hayır normal bir şekilde de uyanmıyorki o karanlık odada beşikten tutunarak kalkıyor ve bize gülümsüyor sanki dalga geçiyor benimle 5 dk önce mışıl mışıl uyumuyormuş gibi 😅 Babası önceden uyanınca sallardı beşiği 10 dk ya uyurdu şimdi ona da aynısını yapıyor. Çok yoruldum kızlar neden böyle oluyor bir türlü düzen tutturamadık. Gece yenidoğan gibi sürekli uyanmasından bahsetmiyorum bile bu aralar 😔 Biliyorum memede alıştırmamam lazımdı uyutmam için ama emzikte tutmadı bu aralar ayağımda sallayarak uyutmaya çalışıyorum ona da çok direniyor. o uyuduktan sonra ders çalışıyorum bi de ben çoğu zaman 10 da oturuyorum ders başına sonra yorgun olduğum için geri kalkıyorum. Ne yapmam lazım bu süreçte bana bi akıl verin kızlar