Merhaba kızlar, oğlum geceleri emmek için 1 kere kalkardı. Bazen hiç kalkmazdı. Ama 3 gecedir saat başı kalkıp emip uyumaya devam ediyor. Aklıma tek bir şey geliyor. Sadece 4 dişi var diğer yerler belirgin ve şiş acaba diş yüzünden mi uyanıyor. Bir de anne sütü diş ağrısına iyi gelir derler. Bilmiyorum aranızda böyle bir durum yaşayan var mı? Ya da uyanmasının başka bir sebebi olabilir mi?