Bakın asla bunu azcık yemedi diye söylemiyorum size yemin ederim hiçbirşey yemiyor ne yemek ne çorba nede başka şeyler , zayıflığını da geçtim artık ama bir türlü yemek düzenini oluşturup da yemek yemeye alıştıramadım ,sabah kahvaltıda hiçbirşey yemez gerçekten yemez sadece ben yiyorum tek başıma, öğle falan da sürekli abur cubur istiyor eğer vermezsem de ortalığı yıkıyor akşam bizimle yine sofraya oturup yemez,gün boyunca sadece süt içer ,bu durumdan da çok şikayetçiyim nasıl yapcam nasıl etcem bu çocuğu nasıl yemeğe karşı biraz hevesli hale getiririm allah için bi yazın