minervadefne kurabiyevarsimitvar anladım siz bilirsiniz çevremde herkes aynı şeyi söylüyor yani bir anda ilerliyor şimdi bir kaç post okudum da bence bir gösterin en kötü sağlık ocağına hiç değilse ciğerde mi değil mi onlar söyler ona göre gidersiniz hastaneye
kurabiyevarsimitvar minervadefne inşallah birazdan gideceğiz bakalım iyiye yormaya çalışıyorum kötü düşünürsem kötü oluyor hep