feyzas yani bizimki saat en geç 2 de uyanıyor 5 de uyuması gerekiyor mesela. Ama o 6 gibi mızmıza başlıyor uyuyana kadar yiyor beni. O saate de uyutmak istemiyorum, ne yapmam lazım acaba? Sabah 8 de uyanıyor en erken, 12 gibi öğlen uykusuna yatmış oluyor en geç