Minel-inannesi gg3848 o zamanlarda eggbaby sling kullandim. 4.ay baslayinca kilosu artti, sling asagi cekiyo diye solomombaby ergonomik kanguru kullandim yenidoğan aparatiyla. 8.ayda babyplus star model kullandim.
Miracinannesi_ gg3848 solomonbaby nin ergonomik kangurusu çok tavsiye ediliyor bende ondan almıştım ama bebegim sevmediği için bir kez bile kullanamadım istersen sana satayım sıfır 1000-1200 tl arasında bendekini 500 e veririm yenidogan aparatida var Bak bu
gg3848 Minel-inannesi bende de sling var ama pek kullanamadım bu tokalı yandan olanlardan benimki sanki çocuk hep kayıp düşecek hissi oluyor
Tesmert Miracinannesi_ merhaba arkadaş eğer almıcaksa detaylı foto atabilirseniz bende bakmak istrrim
Minel-inannesi gg3848 ilk zamanlar oyle hissediyosunuz ama bagladikca pratik yolunu gelistiriyosunuz, o his geciyo😊
Miracinannesi_ Tesmert merhaba tabii isterseniz gardolap hesabimda resimleri var linkini bırakıyorum https://www.gardrops.com/kadin/cocuk-sling-kanguru/salomon-baby-kanguru-6681eab2efe52
canimpapatyam gg3848 ben 2 aylıktan beri kullanıyorum. Hem ergonomik hem bel destekli. Bir de satıcılar çok ilgili.
kurabiyevarsimitvar gg3848 48 günlüğe olur mu bilmiyorum ama 3 aylıktan beri bunu kullanıyorum ben bebek için çok rahat oluyor
merviko12 kurabiyevarsimitvar selam Solomom kanguru mu baby plus star mı çok arasında kaldım yardımcı olur musunuz
kurabiyevarsimitvar merviko12 yani baby plus starda daha rahat ediyor bizim kız oturuyor gibi ya. Diğerleri uzun süre kullanmada bacağını acıtabilir.