Maalesef süt alerjimiz test sonucu kesinleşti 🤦
Aylarca gaz sancılarıyla cebellestik. Çünkü bu zamana kadar bu derece belirtiler olmamıştı. Kaka testleeimizde temizdi. 3 ay bitti ve belirtiler çoğalmaya basladi. Alerjik tepkiler vermeye başladı. En çok üzüldüğüm şey kuzum bu sıkıntıyla cebellesirken maalesef ona yardımcı olamamış olmamız . Kolik dedik. Gaz dedik. Adaptasyon sürecinde normaldir dedik . Ama hiçbiri değilmiş. Ana neden süt alerjisiymiş. O yüzden sizinle yaşadığımız belirtileri paylaşmak istedim. Biliyorsunuz neredeyse doğduğundan beri hep ağlayan , huzursuz bir bebekti. Envai çeşit gaz ilacı kullandık . Nöbet biber ağlardı. Belirti 1👉(İlk aylarda aşırı ağlama ve ciddi gaz sancısı)
Kusmalarimiz çok fazlaydı gece ailelere giderdik. Birşey çıkmazdı . Kismadim önleyici ilaç bile kullanmıştık. Reflü gibi duruyor denmişti. Ve son bir aydır sadece 200 gram aldı.
Belirti 2👉(Beslenme sonrası kusmalar ve buna bağlı olarak tartı alamama)
Bade son zamanlarda çok ishal oldu . Biz bunu geçici birşey olarak düşündük .Ancak bu şikayett 3. Ayda zirve yaptı .Belirti 3👉(Kanlı ve sümüksü dışkılama ve bezen de kabızlık)
Badenin ufak ufak egzamalari vardı . Ve emzirme sonra yüzde kırmızı benekler olurdu. Bu son zamanlarda gözünde kızarıklık ve hafif şişlik olmaya başladı. Ve sürekli yüzünü , gözünü kaşıma isteği artti.Belirti4👉(Ciltte egzama tarzında kızarık ve kaşıntılı deri döküntüleri)
İkinci aya girdiğimizde öksürük ve burun tıkanıklığı şikayeti artti. Ayrıca ilk aylardan beri bir hırıltılı halı vardi. Belirti25👉(Geçmeyen, burun tıkanikligi ve hırıltı , öksürük )
.
Lütfen sizde dikkat edin. Bu belirtiler varsa doktorunuza danışın . İhmal etmeyin. Tüm anne ve bebeklerine huzurlu geceler dilerim.
Bir sonraki paylaşımda daha farklı yönlerini sizlerle paylaşacağım ♥️
💌Aranızda bu durumu yaşayan anneler varsa deneyimlerini PAYLASIRSANIZ sevinirim .❣️
@adm sabitlermisin 🤗