Kızlar telefonum çok eski fazla bütçe ayırmak da istemiyorum şu an araba borcu ödüyoruz. Bugün gezerken bu telefonu gördüm. Çok büyük olmayışı ve dış tasarımı beni acayip cezbetti çok beğendim.
Ama şarjı çok gitmiyormuş diye okudum kullanan varsa aydınlatabilir mi memnun musunuz şarj süresinden ve özellikle kamerasından 🌸