berosbelis Ya bebeğim 2 aylık uyurken sürekli inliyor bazen de 3 4 saniye ağlıyor susuyor sonra ama şu sıra sık olmaya başladı sık sık inliyor hızlı nefes alıp veriyor korkuyorum neden olur bu
tugces09 berosbelis Benim bebeğimde 2 aylık uykusunda gözlerini açıp kapatır agliyo gibi yapar sonra güler hızli hızlı nefes alır falan bunlar aktif uyku demek değil mi? Ben öyle diye biliyordum
ilenalemin berosbelis benim bebeğim de 5 aylık.iu sıralar uykuya dalarken ıııı ııı diye ıkımarak dalıyor ya da ğlıyor ben de anlamadım
ayaarenn Bu normal biraz araştırın hızlı büyüdükleri için ama ağlamayı çok sık yapıyorsa acıkmış demekmiş bende şaşırmıştım ama uykudayken acıkınca kısa kısa ağlıyorlarmış