cansuh bebekler doğduktan sonra zaten kilo verir ertesi gün hem de. 3900 doğum yaptım ertesi 3750 ye düştü. Ödem atıyorlar. Bu her bebek için geçerli. Daha sonra 10-15 gün içinde doğum kilosuna ulaşmasını bekliyorlar sağlık ocağındaki ebe böyle demişti. Size neden böyle baskı yaptıklarını anlamadım. Memeyi sıkınca süt geliyorsa dinlemeyin kimseyi, sağlık ocağına kilo tartımına götürün. Sırf ağlıyor diye bana da doymuyor mu dediler götürdük fazla kilo bile almış dedi ebe