annekadin21 ilk gün ağladı uyuması uzun sürdü ben yanına yattım elimi sarılır gibi üzerine koydum iki eliyle parmaklarımı tuttu mırıldandı baya. 2. Ve 3. Günde sarılır pozisyonda uyumasını bekledim . Bu arada odanın tamamen karanlık olması da cok önemli. Ben arkada çok kısık sesli pış pış sesi açtım. Sonraki günler bu sefer onla ilgilenmeden yanında yatıp arkamı döndüm. Ağlarsa baktım sadece emziği düşünce ağlar cok kısa sürer emziğini verip tekrar arkamı döndüm. Bu gece yanılmıyosam . Sonra kademe yükseltip tüm ışıklar yine kapalı pış pış sesi kısık bi şekilde açık beşiğine koydum emziğini verdim ve odadan cıktın ağlarsa gelip emziğini verip dikkatini dağıtmadan çıktım yanılmıyosam bu gece 3. Gecemiz ve bu gece hiç yanına gitmedim çünkü ağlamı ya da mırıldanmadı ben yatmaya geçtiğimde kendi kendine uyumuştu.