anneolmak123 spinal sezaryen oldum. Sezaryen sonrası 8. Aya kadar her bir kasım ağrıdı her sabah yataktan dayak yemiş gibi kalkıyordum dinlensem de geçmiyordu ben yorgunluktan sanıyordum anesteziden oluyormuş. Tam ne zaman geçti bilmiyorum ama zamanla azaldı artık o kadar ağrım sızım yok genel yorgunluk ve uykusuzluktan kaynaklı ağrılar var tabii bir de sporsuzlıktan.