cansuh 11 günlüğüz Sma kullanıyoruz doğduğundan beri içtikten sonra kıvranıyor sanki biraz gaz mı yapıyor acaba. Siz hangi mamayı kullanıyorsunuz
tuvba97 cansuh Oğlum 14,5 aylık ilk günden itibaren Sma optipro kullanıyorum, halen devam ediyorum, gaz sorunu yaşamadık.
goktugunannesii_ cansuh ama bizde gaz ve kabızlık yaptı sonra aptamil prosyneo ya geçtik gaz kabızlık sorunumuz kalktı sma da kilo da alamamıştık aptamil de aldık