beyza692 tabi öncelik doktorunuzun nasıl önerdiğidir ben önce sağ yatırdım üstteki burun deliğine birkaç damla sonra aynısını sola yaptım sonra dizime yatırım avuç içimi kubbe şeklinde yapıp alttan üste sırtına pat pat vurdum bunu her emzirme öncesi yaptım, yapa yapa akıntısı genzine aktı sonra kusarken balgam şeklinde attı ama düzenli yapmak önemli, şu an bebeğim 3 aylık günde bir kere bunu yapıyorum ek olarak aspiratör ile çekiyorum gerek gördükçe yapıyorum.