Merhaba,
13 aylık oğlum hoşuna gitmeyen birşey olduğunda aşırı tepki veriyor, sonrasında ağlamaya başlıyor. Başını nerede olduğu farketmeksizin öne ya da arkaya doğru vurmaya başlıyor. Ayaktaysa yere çömelip başını yere vurmaya çalışıyor. Sakin konuşmaya çalıştım olmadı, sesimi yükseltmeye çalıştım yine aynı. Açıkçası nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum. Başına gelen var mı? Bu durum geçici midir? Tavsiyeleriniz var mıdır? Şimdiden teşekkür ederim.