Merhabalar Türkiye sigorta yaptırdım bu sene bebişle kendime uygundu ama ilk hastane muayenemde direkt bir sürü evrak istediler ret verdiler. Meme ağrısı için gitmiştim mastit tarzı bir şey için 1,5 aylık bebeğim var henüz önceki hastalık sebebiyle diye. Çözemedim henüz ama böyle şeyler yaşayanlar var mı merak ediyorum