nergizelisa Arkadaşlar kızım 36+2de doğdu şimdi 36 günlük ama 10 12 saat uyumadığı günler oluyo ne yapmam lazım normal mi böyle olması
Rabiiul nergizelisa bana göre normal çünkü benim bebeğimde uyumazdı 3 ay 23 günlük oldu daha yeni yeni uyumaya başladı
Bihterrr nergizelisa normal uyuduğu günler de oluyor hiç uyumadığı günler de oluyor benimki 33 günlük her gün farklı uyku düzeni var
arasssmommm nergizelisa gazını alın kundak yapın anne karnı gibi olunca iyi uyuyor 4üncü aydayız hala ellerini kapatıyorum yoksa uyumuyor güzel
kocbay Benim bebeğimde öyleydi ilk ay ama en fazla 7 saat uyanık kalıyordu kırkımızdan sonra yine uyku süresi azaldı 😭
zeros24 Benim oğlum 32 günlük gazı olmamasına rağmen ne gece uyuyor ne gündüz. Bende bitik durumdayım. Uykusuzlukla baş etmek çok zor. Tam bir kucak ve meme aşığı ne yapacağım bilmiyorum