mseyma Merhaba hanımlar. Üç aylık bebeğim var. Uyutmakta çok zorlanıyorum. Şimdiye kadar sessizlikte uyutmaya çalıştım ama artık biraz da piş piş leyerek ya da slow bir müzikle mi uyutsam diyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz bana ne önerirsiniz
Mnli mseyma müzikle uyutuyorum doğduğundan beri böylece uyurken elektrik süpürgesi açsam bile uyanmaz her ortamda uyku saati gelince müziğini açarız uyur
Mrvsmt2502 mseyma 4 5 aylık olana kadar beyaz gürültü ile sonra pışpışla uyuttum uyuyunca apattım sesi açık bırakmadım seste uyumaya alıştı
Rabiiul mseyma beyaz gürültü bir kaç sefer uyudu onun dışında hep pişpiş açtım gürültüden hoşlanmadı çünkü. 3 ay 23 günlük kızım
aaslanbeyy Bir doktorun soru cevabında okumuştum. Pış pış öneriyordu. Benimde bebeğim 3 aylık hep seste uyuttum pıspısla devam