goktugelif benim ilk bedenen zordu psikolojik olarak iyiydi 2. Doğumda psikolojim bozuldu ilkte ailem vardı 2. De yoklar görüşmüyoruz neyse kayınvalidem Allah razı olsun 2,5 aya kadar onda kaldık bide başka şehirdeyiz gittim kırkıma kadar evdeydik kayınvalidem evine gitti 1 hafta sonra arkasından gittik 2,5 aylığa kadar falan onda kaldık ağlama krizleri falan vardı nefes alamıyordum üzerine bide bebeğim de ağır alerji durumu gaz vs bi yandan 5 yaşında oğlum ilgi istiyor yalnız yapamazdık elimde vardiyalıydı çünkü şuan 5,5 aylık daha yeni yeni idare ediyorum ama yalnız kalmak istemiyorum halada el mecbur bide okul var 🫤 eşim eve gelecek diye gözüm kapıda hep 🫤 daha dün yine ağladım ettim bunaldım da geliyorlar hala ara ara eşim desteğe ihtiyacım olduğunu söylüyor psikolojik te iste gidemedim bir türlü 🥺