delihatun01 albaayrk bence almayın nadir seven bebe vardır ben aldım iki bebeğim de sevmedi letgodan ikinci el almak daha mantıklı alıp hiç kullanmadan geri veren çok var
birbebekle albaayrk kiralaminiden kiralayın bebeğiniz severse ne ala diğer türlü babbjörn veya mamma alsanız daha iyi
Deletedmom_215 albaayrk 4moms kullandım güzeldi ama fiyatı biraz pahalı. İkinci el sitelerine bakabilirsiniz daha uygun fiyat için🌸
albaayrk delihatun01 elle sallanan var bir haftadır uyanıkken bile sallar oldum hiçbir şekilde durduramıyorum bebeğimi o yüzden denemek istiyorum bebeğim bu arada 3 aylık
aslanannesiiii06 albaayrk ben heves edip aldım 4momstan tabiki her bebek bir değil ama 1.5 ay zor kullandık sonrasında bebeğim hızlı büyüdüğü için sığamadı. Bu tarz şeyler bence gerçekten zevk işi yani boşa almış oldum. Onun yerine sallanan ana kucakları daha uzun ömürlü ve kullanışlı olur diye düşünüyorum
Prenses21 aslanannesiiii06 bn elele almayi duusunuyorum 2. Cocuk olucak bu malum iki cocukla evdi yemekti cokzor o sallanirken bnde isimi hallederimd iye duusnuyorum
aslanannesiiii06 Prenses21 yani bilmiyorum ama öyle aylarca kullanılan bir ürün değil sadece bilginiz olsun. İçlerine
alpiskonunannesii Sallanan anakucağı yalnızca gündüz uykularında çok işime yaradı ama ona da memişte uyuyup yatıyor, orda uyumuyor 🥲 Üst çıkan kısmı var, iş yaparken onunla yanımda getiriyorum öyle sevip duruyor bazen 🫠🫠
nutellaa_ albaayrk ben satıyorum hem salıncak beşik görevini görüyor hemde 6. Aydan sonra mama sandalyesi oluyor