1 haftalık anneyim kızlar termometre aldık eve bildiğim kadarıyla 23 24 olması gerek. Kombi 40 45te yanınca bu ayarda oluyor ev. Ama gel gör ki annem bu ev soğuk çocuğu hasta edeceksiniz diye başımızın etini yiyor evet ev öyle donla gezecek kadar aman aman sıcak olmuyor ama ben bu ayarlarda olması gerektiği için böyle tutuyorum annemle sürekli kavga halindeyiz bilerek çocuğu soğukta tutuyoruz gibi. Yanlış mı yapıyorum vicdan yapmaya basladım