Aselinannesi0655 kendi bebeğimden yola çıkarak şöyle birşey söyleyebilirim, 1 aylık olmamıştı sanırım daha biberon yüzünden meme reddi oldu. Silikon uç ile yeniden emmeye başladı. Bi kaç gün sonra verdim uçsuz ama almadı. Sonra farkettim ki istediği şey biraz sert bir meme ucu, tutmaya çalışırken yumuşak geliyordu meme ucu. Bu yüzden emmek istemiyordu. Ben de ucu çıkarıp elimde göğüs ucunu gererek biraz daha gergin olmasını sağlayıp verdim. Tuttu bir iki denedi sonra emdi. Şimdi hem biberon-mama hem meme ile besleniyor 3,5 aylık oldu 🫶