sibelkilic
Uyku eğitimi almadım ama araştırarak verdim ve başardım çok şükür kendi kendine saatinde uyuyor mamasını verip odadan çıkıyorum en fazla yarım saate uyumuş oluyor çoook uzun bir süreç sinir hastası oldum ama başardım 😂 17 aylığız şuan önceleri ayakta sallardım 1 saat 40 dakika perişan olurdum sonra baktım olacak gibi değil ayağımın arasında sallamadan uyutmaya başladım sürekli dönerdi döndü mü oyun yapardı çıldırırdım. Ayağımın arasına alıp pış pışlı elektrik süpürgesi sesi açardım poposuna pat pat yaparak uyuturdum kendi beşiği de yüksekti yatağında uyutmazdım uzun süre ayakta eğilerek kalacağımdan belim çok ağrırdı uyuduktan sonra yatağına koyardım tekrar uyanırdı tekrar bacak arama alırdım kısır döngü 😂 çok ağladığımı biliyorum ondan sonra bir alışma süreci oldu sallanmadan uyumayı başardık sonra baktım olmuyor yatağına koydum ayağa kalkıyor gülüyor kendini oradan oraya atıyor vs Buda aylarımı aldı öncelikle uyku saatinden önce odaya götürmemek gerek çünkü saatlerinizi alır uyutmak. Uyku öncesi rutinlere okeyim ama dediğim gibi 1 saati geçebiliyor sonra yatağına yatırdım bende yattım yatağıma uyku vakti geldi artık bende yatıyorum sende yat iyi geveler iyi uykular dedim gözlerimi kapadım sürekli beni göre göre oda yorgunluktan uyudu oynaya oynaya bir süre böyle devam etti baktım emin oldum kendi kendine uyumayı öğrendi tabi benimde yaptığım bir hata var hala biberonuyla uykudan önce sütünü verip odadan çıkıyorum onu içince uyuyacağını biliyor mamayı kesince artık devam sütüyle idare ederim aklı daha iyi erince hikaye kitaplarına geçiş yaparım diye düşünüyorum . Şimdilik aklıma gelen bunlar