TospikEmirr aden_26 bizimde bugün 2. Ayımız bitti 3. Aya girdik küçük haline doymadan büyüdü bile 🥺 .
TospikEmirr aden_26 Ayn öyle vala hastneye git hiç doyamadım yeni doğan haline bide benim bebeğim 21 gün hastanede yattı o beni çok üzüyor eve gelince resmen 1 ayı bitmişti 🥺 yeni doğdu fotoğraflara bakıyorum içim gidiyor