gunes88 kizlar bebeginlm ogunlerden sonra genelde kakasini yapiyor bundan dolayi mi zayif diye kafama takilmaya basladi ilgisi olabilir mi
Dolores gunes88 ilgisi olabilir. Bir arkadaşımın bebeği böyle idi doktor çölyaktan şüphelendi. Bişey çıkmadı sonra metabolizması hızlı dediler. Yani yine de bir baktırmak lazım
Ococila Benim kızımda bir aydır bu şekilde her öğünden sonra kaka yapıyor çölyaktan şüphelendiler test verdik bekliyoruz çok tedirginim bende
prensesinannesi41 gunes88 öyle olmaması lazım bizimkide rota aşısından sonra öyle oldu sonra geçti allahtan kilosunu etkiler