1gunesss Kızlar benim sindirim sorunum var dogum sonrası ile iyice bağırsaklarım tembellesti çok affedersiniz büyük abdesti kendiligimden gelmez yapmasam yapmam yanı illa ki ıkınmam gerekiyor doktora gitmem lazım ama hangi bölüme gitmeliyim
1gunesss TwinsAndBeren çok teşekkür ederim . Sırf bu sebepten kilo veremiyorum yediğim içimde kalıyor resmen
TwinsAndBeren 1gunesss şimdi baktım da direkt randevu alınmıyor devlet hastanelerinde dahiliyeye gidiyorsunuz onlar yönlendiriyor o şekilde randevu alabiliyorsunuz o bölümden ama özelde ne şekilde olduğunu bilmiyorum 🫠