Benım kızımda 2 yaşında başladı. Mantar vardı o zaman kaşınırken özel bölgesini keşfetti ve Çocukluk mastürbasyon unu yapmaya başladı .. Biz ilk başta ne oluyoruz olduk tabi . Sonra arastırdık çocuk doktoruna götürdük birden fazla, ve hepsi geçici olduğunu görmezden gelme yada dikkatini dağıtma gibi önerilerde bulundular. Bizde öyle yaptık. Dört yasına geldi, bu zamana kadar bazen yaptı bazen yapmadı bazen unuttu bazen devam etti. Vs vs. Baktık hala geçmedi ki insan malesef rahatsız oluyor bir süre sonra annane babanne yanında yapıyor ve onlarda bizler gbı anlamıyorlar durumu. Vs. Sonra biz psikologa gittik. 1 ay oluyor. Eşim ben ve kızım. Devam ediyoruz hala. Doktor bizdeki görmezden gelme davranışını hatalı buldu. Sınır koymalıydınız bir yerde dedi. Mesala çizgi film izlerken yapıyor birde uyurken. Doktor çizgi film izlerken hep yanında oturun ve yaptığında kızmadan oturarak izliyoruz diyin dedi. Kızmak cözüm değil sınırlar koymak mantıklı dedi. Hala hangisi doğru hangisi yanlış tam olarak anlayamadım ama beni çok yıprattı bu çocukluk mastürbasyon ü durumu. Bence sizde çok ilerlemeden önüne bir şekilde geçin . Evet bekleyip görmek de cözüm ama büyüdükce sosyal çevreye giricek okul vs. Bu daha sıkıntı oluyor. Bu arada şuan %70-80 azalma oldu. Sebebi onu yaptığı sürelerde yanında olmak ve sınır koymak( bizim yaş grubu için )